IT Service Management with System Center Service Manager (M10965)

Omschrijving training

Met onze On-Demand Learning Tracks leert de deelnemer doormiddel van online video’s, hands-on labs en kennistests om System Center 2012 R2 Service Manager uit te rollen en te configureren. Door middel van praktische labs leer je onder andere het volgende:

  • Waar Service Manager zit binnen het System Center 2012 R2 product;
  • Voor welke bedrijfskundige en technische behoeften de Service Manager ontworpen is;
  • Hoe de Service Manager zich verhoudt tot ITIL en MOF;
  • Hoe je de architectuur opzet en implementeert bij een uitrol van System Center 2012 R2 Service Manager;
  • Hoe een bestaande Service Manager 2010 omgeving geüpgrade kan worden naar System Center 2012;
  • Hoe System Center 2012 R2 Service Manager aangepast kan worden om te voldoen aan de bedrijfsstandaarden;
  • Hoe je incident en probleem management configureert;
  • Hoe je Activity, Change en Release management configureert;
  • Hoe je Service Requests configureert;
  • Hoe je Service Level Management configureert;
  • Hoe je rapportage en analyse configureert;
  • Hoe je de Self-Service Portal aanpast;
  • Hoe je problemen met de Service Manager kunt oplossen en hoe je systeemherstel uitvoert;
  • Hoe je aangepaste Service Manager formulieren kunt maken.

Voor wie is de training geschikt?

Deze training is bedoeld voor cloud en datacenter beheerders die nog onbekend zijn met System Center 2012 R2 Service Manager en die verantwoordelijk voor om dit uit te rollen, configureren en uitvoeren op de cloud op in een datacenter. Deze training is ook bedoeld oor cloud en datacenter beheerders die al enige ervaring hebben met Service Manager en die hun vaardigheden willen verbeteren met de nieuwe mogelijkheden van System Center 2012 R2 Service Manager.